Automašīnas vēstures atskaišu portāls autoDNA ir izveidojisvideo sēriju kampaņu “Neļauj sevi apčakarēt. Pārbaudi pirms pērc!”, kurā ar slēptās kameras palīdzību tiek ķerti negodprātīgi lietotu automašīnu tirgotāji. Kampaņas mērķis ir gaužām vienkāršs - kliedēt Latvijā iesakņojušos stereotipu, ka 10 gadus veciem automobiļiem nobraukums ir ap 200 000 kilometru, tas nav cietis smagās avārijās un ir teicamā tehniskā stāvoklī!
Šoreiz devāmies pie 👉 Hyundai Santa Fe pārdevēja. Automašīna ir nobraukusi tikai nieka 30 000 km, likās aizdomīgi
Ja automobilim ir saliekta “ģeometrija”, tad problēmas būs gan lielas, gan mazas, gan arī biežas un mokošas.
No Zviedrijas ievests Volvo, kuram nobraukums mainīts no 500.tk uz 200.tk
Liela nozīme ir ne tikai nobraukumam, bet arī motorstundām. Ja auto ir pārsvarā dzīts pa lielceļu, tad 200 000 km nobraukumu var sasniegt jau pēc 2 000 motorstundu. Turpretī, ja automobilis pārsvarā ir izmantots pilsētā, kur valda intensīva satiksme luksoforu vadībā, tad 200 000 kilometru tiks nobraukti pēc vidēji 10 000 motorstundu, kas ir milzīga starpība.
Elektroautomašīna taksometrs pēc negadījuma tik norakstīts un tagad ir atpakaļ
Galvenā atšķirība un uzmanība ir jāvelta tieši litija jonu bateriju blokam. Elektroautomobilim nav viena liela baterija, tā vietā tam ir vairākas mazas, kuras mēdz dēvēt par šūnām.
Volvo automašīna esot tikko ievesta un piereģistrēta, tomēr nobraukums jau mainīts
“…Iemet google un tur būs visa vēsture…” Vai tiešām? Tādam auto pārdevējs sniedz garantiju
Katrā valstī krāpniecības līmenis atšķiras, taču vidēji 50% lietotu automašīnu tiek veiktas manipulācijas ar odometru rādījumiem, palielinot to vērtību vidēji no 2 000 līdz 5 000 eiro.